Autodesk 3ds Max

Poziom:
Szkolenie podstawowe
Czas trwania:
2 dni
Cena netto:
Branża:
Budownictwo
Infrastruktura

O programie

Autodesk 3ds Max jest jednym z najlepszych i najbardziej rozpowszechnionych programów do tworzenia grafiki trójwymiarowej, renderowania, animowania czy modelowania 3D. Autodesk 3ds Max jest wykorzystywany w przemyśle filmowym, wizualizacji architektonicznej i produktowej, a szczególne miejsce zajął w branży produkcji gier komputerowych i oprogramowania multimedialnego. To idealne narzędzie stworzone do modelowania, animacji i renderingu.

O szkoleniu

Kurs 3ds Max – poziom podstawowy ma na celu przygotowanie uczestnika do samodzielnej pracy w środowisku grafiki trójwymiarowej i animacji. Podczas szkolenia przedstawiane są sposoby konfiguracji środowiska pracy, słuchacz uczy się także wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać oraz skalować, a następnie używać efektów kamer i oświetlenia. Kurs przygotowuje uczestnika do tworzenia podstawowych scen i prostych animacji w programie. Zdobywane umiejętności: tworzenie własnych scen 3D, począwszy od modelowania obiektów, przez materiały, oświetlenie, aż po rendering. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów

Szkolenie Autodesk 3ds Max – Modelowanie 3D i Wizualizacja

Szkolenie Autodesk 3ds Max – poziom podstawowy ma na celu przygotowanie uczestnika do samodzielnej pracy w środowisku grafiki trójwymiarowej i animacji. Podczas szkolenia przedstawiane są sposoby konfiguracji środowiska pracy, słuchacz uczy się także wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać oraz skalować, a następnie używać efektów kamer i oświetlenia. Kurs przygotowuje uczestnika do tworzenia podstawowych scen i prostych animacji w programie. Zdobywane umiejętności: tworzenie własnych scen 3D, począwszy od modelowania obiektów, przez materiały, oświetlenie, aż po rendering.
Ten kurs jest skierowany do użytkowników, którzy posiadają podstawową wiedzę na temat plików i programów graficznych oraz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera.

Kluczowe tematy szkolenia

  • interfejs, elementy menu, zakładki, paski narzędzi, UI
  • okna i ich konfiguracja: układ, wielkość, zestawy, sposoby wyświetlania geometrii
  • jednostki miar i praca z nimi
  • opcje nawigowania: zoom, pan, rotate, fov
  • Keyframes
  • Ustawiania timeline
  • krzywe spline
  • opcje extrude, loft
  • opcje boolean
  • konfiguracja różnych typów świateł
  • podstawowe ustawienia: odcień, błysk/mat, przezroczystość
  • stosowanie tekstur typu: diffuse, bump, reflection
  • stosowanie plików graficznych oraz tekstur parametrycznych jako powyższych map

Agenda szkolenia

  1. 01

    MENU

    • interfejs, elementy menu, zakładki, paski narzędzi, UI
    • okna i ich konfiguracja: układ, wielkość, zestawy, sposoby wyświetlania geometrii
    • jednostki miar i praca z nimi
    • opcje nawigowania: zoom, pan, rotate, fov
  2. 02

    MODELOWANIE

    • obiekty domyślne oraz ich parametryczna modyfikacja
    • modyfikatory
    • edycja brył autorskich poly
    • krzywe spline
    • opcje extrude, loft
    • opcje boolean
    • opcja terrain
    • blueprint modeling
    • edycja istniejącej siatki bryły
  3. 03

    OBIEKTY W SCENIE

    • precyzyjne rozmieszczanie
    • opcje: move, rotate, scale, algin
    • opcja scatter
    • grupowanie obiektów
    • praca na warstwach
    • ustawienia kamery
  4. 04

    MATERIAŁY

    • material editor - obie opcje
    • materiały autorskie
    • typy materiałów: blinn, phong, metal
    • podstawowe ustawienia: odcień, błysk/mat, przezroczystość
    • stosowanie tekstur typu: diffuse, bump, reflection
    • stosowanie plików graficznych oraz tekstur parametrycznych jako powyższych map
    • UVW map, pozycja na obiekcie i powtarzalność tekstury
    • Material library - korzystanie z zapisanych materiałów i zapisywanie własnych
    • stosowanie gotowych materiałów
  5. 05

    OŚWIETLENIE

    • Omówienie dostępnych świateł Arnold
    • Konfiguracja różnych typów świateł
    • barwa, siła, zanikanie
    • ustawianie światła w scenach zewnętrznych oraz wewnętrznych
  6. 06

    RENDEROWANIE

    • ustawienia: jakość, rozdzielczość, zapis
    • kolejkowanie renderingów
    • Environment
  7. 07

    ANIMACJA

    • keyframes
    • ustawiania timeline
    • zapis

Formularz zapisu

Zapisz się na szkolenie
Zapisz się na szkolenie
Adam
Kowalski
Inżynier sprzedaży
Pn. – Pt. , 8.00- 17.00

    Umów się na darmowe konsultacje, a dobierzemy Ci odpowiedni plan: