Pakiet MuM Indywidualny
Pakiety wsparcia technicznego Man and Machine Software są tak zaprojektowane, aby pomóc Ci zaoszczędzić czas i pieniądze, pokazać sposoby zarządzania danymi tak, by były efektywnie wykorzystywane w celu maksymalizacji wydajności Twojej oraz zespołu, którym zarządzasz.
Nasza obszerna usługa wsparcia obejmuje obsługę uruchomienia nowych licencji, instalacji oprogramowania, utrzymania działania produktu, jak i bardziej zaawansowane działania takie, jak migracje serwerów, asysty projektowe, indywidualne konsultacje czy nawet pomoc w dobrze sprzętu komputerowego! Zapewniamy pomoc techniczną w formie zdalnej, jak i w wybranym przez Ciebie miejscu.
*Możliwość dojazdu do klienta – wyceniana indywidualnie
Pakiet podstawowej pomocy technicznej, realizowany w dni robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie,
- e-mail
- zdalnie
Pakiet rozszerzonej pomocy technicznej, realizowany w dni robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie
- E-mail
- zdalnie
Usługa pomocy technicznej, obsługi lub przetwarzania danych o charakterze indywidualnym
Usługa uruchomienia nowych licencji realizowana w dnie robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie
- E-mail
- Zdalnie
Umów się na darmowe konsultacje, a dobierzemy Ci odpowiedni plan: