Nasze Usługi Doradcze – Konsultacje
Twoje projekty , kod CNC, plany architektoniczne i inne ważne dokumenty są prawdopodobnie najważniejszym kapitałem, innym niż personel. To Twoja własność intelektualna i jej ochrona ma istotne znaczenie.
Ponadto powinieneś wdrożyć solidne rozwiązanie do zarządzania dokumentacją, zarówno dla zarządzania własnymi danymi, jak i do ciągłego zarządzania projektem i budowania projektów. Podejścia różnią się nieco w zależności od sektora przemysłu i zamiaru wykorzystania platformy do zarządzania dokumentacją, ale przez to szukasz takiego rozwiązania:
Nasze podstawowe rozwiązanie dla producentów produktów oparte jest na oprogramowaniu do zarządzania dokumentacją Autodesk Vault firmy Autodesk. Pomaga organizować dane projektowe, zarządzać dokumentacją i śledzić zmiany i inne procesy rozwojowe. Jest dostępne jako wariant podstawowy, warsztatowy lub profesjonalny.
Vault pomaga tworzyć lepsze projekty, zmniejszyć błędy i budować wydajniejszy cykl rozwojowy, a jednocześnie umożliwia śledzenie zmian i zarządzanie procesem wydawania.
Vault jest zasadniczo zamkniętą platformą do zarządzania dokumentacją, zaprojektowaną w celu utworzenia wewnętrznego serwera modelu obsługującego własne wewnętrzne procesy biznesowe i przepływy pracy, co pozwala tworzyć dyscyplinę w zakresie zarządzania i zabezpieczeń posiadanej własności intelektualnej.
Silne rozwiązanie do zarządzania treścią inżynieryjną zwiększy wydajność, zmniejszy koszty, poprawi jakość i zgodność. Dla wielu klientów zaletą dobrze zaprojektowanego rozwiązania będzie możliwość naśladowania swoich standardów jakościowych jako procesów roboczych w systemie (np. ISO 9001). Dobrze zorganizowana dokumentacja, zarządzana w bezpiecznym środowisku jest dobrym posunięciem na zrobienie pierwszego kroku. Wdrażanie rozwiązania do zarządzania danymi jest często uważane za złożone i kosztowne, ale w momencie, gdy pojedyncze zadania tworzą ważny projekt, można rozpocząć implementacje w prostszy sposób, podejmować mniejsze kroki i budować możliwości firmy.
Podczas wdrażania rozwiązań do zarządzania dokumentacją stosujemy sprawdzoną formułę, aby zapewnić uzyskanie potrzebnych rzeczy i spełnienie przez system Twoich wymagań. Proces ten zazwyczaj obejmuje następujące etapy:
Wywiad: W tej fazie będziemy współpracować z Tobą w celu zdefiniowania, identyfikowania i udokumentowania Twoich potrzeb, w tym obszarów, takich jak role użytkowników i definicje, przepływy pracy i potrzeby migracji danych itp.
Pilot: W przypadku wdrożeń na dużą skalę zalecamy nasze wsparcie w małym wdrożeniu pilotażowym, testując procedury i przepływy pracy oraz otrzymywanie informacji zwrotnych, tak, aby umożliwić pełne wdrożenie spełniające kryteria sukcesu.
Pełne wdrożenie: Pociąga za sobą wdrożenie w pełnej skali. Obejmuje to skonfigurowanie użytkowników, administratorów, automatyzacji przepływu pracy, sprawdzania danych, transferu i migracji.
Szkolenie: Szkolenie ma obejmować kluczowe zadania administracyjne i dostęp użytkowników:
W przypadku dużych i złożonych wdrożeń zarządzania dokumentacją często trzeba będzie zintegrować lub połączyć wiele starszych danych, które mogą nie być dobrze zorganizowane, i / lub są wymagana do włączenia do systemu ERP. Nasza platforma Pinpoint ma na celu uczynienie tego procesu tak komfortowym jak i wydajnym.



Umów się na darmowe konsultacje, a dobierzemy Ci odpowiedni plan: