Wsparcie telefoniczne TechCare
Wsparcie telefoniczne jest naszą markową usługą pomocy technicznej, która obejmuje wszystkie nasze oprogramowanie CAD, CAM i BIM. Wsparcie telefoniczne można zwiększyć dzięki usługom serwisowym, aby zapewnić dodatkowa pomoc na miejscu. Biuro Obsługi Klientów TechCare oferuje gwarantowany czas odpowiedzi 2 godziny. Centrum pomocy Helpdesk firmy TechCare jest obsługiwane przez doświadczonych inżynierów aplikacji od poniedziałku do piątku w godzinach 9: 00-17: 00 (z wyjątkiem dni świątecznych w Polsce)
1.Co jest najważniejszą umiejętnością klienta?
Posiadanie umiejętności technicznych i umiejętność rozwiązywania problemów w celu rozwiązania problemu szybko i na stałe.
2. Jak ważne są umiejętności ludzi?
Jako Bonus na pewno, ale żadne umiejętności ludzi na świecie nie będą miały znaczenia, jeśli nie możemy rozwiązać problemu
3. Jaka jest następna najważniejsza umiejętność klienta?
Aktywne słuchanie … i pokazanie, że rozumiemy problem i jego wpływ na biznes
4. Jako inżynier ds. obsługi klienta, o co powinieneś się najbardziej troszczyć?
Proste. Tylko Ty i Twój bezpośredni problem i szybka reakcja na Twój problem
5. Co oznacza UZU?
Uśmiech Zaangażowanie Uprzejmość
6. Skąd wiesze znalazłeś właściwe rozwiązanie?
Doprecyzuj to z klientem. Nie szukaj właściwego rozwiązania złego problemu lub złego rozwiązania właściwego problemu.
7. Co jest największym atutem firmy?
Nasi pracownicy. Zadecydują, czy masz duże doświadczenie w przypadku gdy, wrócisz ponownie jako klient.
8. W jaki sposób upoważnia się do obsługi klienta?
Lepiej poprosić o przebaczenie niż o pozwolenie. Jeśli uważasz, że musisz coś zrobić, aby stworzyć wspaniałe doświadczenie, zrób to.
9. Jaki procent klientów opuszcza swojego dostawcę z powodu słabej obsługi klienta?
68%. Pracujemy ciężko, aby pozyskać nowych klientów. Będziemy jeszcze ciężej pracować, aby zapewnić zadowolenie naszych klientów.
10. Jakie sa 4 najważniejsze cechy dobrego specjalisty do spraw obsługi klientów?
Entuzjazm Pozytywność Umiejętność rozwiązywania problemów Uprzejmość
11. Jaka jest trzecia najważniejsza umiejętność działu obsługi klienta?
Cierpliwość. Jesteś sfrustrowany. Powinniśmy dostarczyć Ci świetną, wieloetapową usługę.
12. Jak klienci mogą pomóc w ulepszeniu naszej oferty usług?
Zostaw nam swoją opinię. Zarówno pozytywną jak i negatywną.
Umów się na darmowe konsultacje, a dobierzemy Ci odpowiedni plan: