MuM Indywidualny

Pakiet MuM Indywidualny

Pakiety wsparcia technicznego Man and Machine Software są tak zaprojektowane, aby pomóc Ci zaoszczędzić czas i pieniądze, pokazać sposoby zarządzania danymi tak, by były efektywnie wykorzystywane w celu maksymalizacji wydajności Twojej oraz zespołu, którym zarządzasz.

Nasza obszerna usługa wsparcia obejmuje obsługę uruchomienia nowych licencji, instalacji oprogramowania, utrzymania działania produktu, jak i bardziej zaawansowane działania takie, jak migracje serwerów, asysty projektowe, indywidualne konsultacje czy nawet pomoc w dobrze sprzętu komputerowego! Zapewniamy pomoc techniczną w formie zdalnej, jak i w wybranym przez Ciebie miejscu.

 

Pakiet MuM Indywidualny – Szczegóły pakietu

  1. Usługa pomocy technicznej, obsługi lub przetwarzania danych o charakterze indywidualnym
  2. Sposób i czas dostarczenia usługi ustalany indywidualnie
  3. Przykładowy zakres:
    – Wdrożenie produktów
    – Szkolenie aktualizacyjne
    – Migracja serwerów dla produktów z rodziny Vault
    – Asysta projektowa
    – Konsultacje: BIM / Architektura / Mechanika
    – Migracja standardów architektonicznych / mechanicznych
    – Migracja danych CAD
    – Przenoszenie serwera licencji
  4. Koszt usługi wyceniany indywidualnie, od 300 zł netto

 

*Możliwość dojazdu do klienta – wyceniana indywidualnie

Zobacz wszystkie pakiety wsparcia technicznego

MuM Podstawowy

Pakiet podstawowej pomocy technicznej, realizowany w dni robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie,
- e-mail
- zdalnie

MuM Premium

Pakiet rozszerzonej pomocy technicznej, realizowany w dni robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie
- E-mail
- zdalnie

MuM Indywidualny

Usługa pomocy technicznej, obsługi lub przetwarzania danych o charakterze indywidualnym

MuM Start

Usługa uruchomienia nowych licencji realizowana w dnie robocze, w godzinach 8-16:
- telefonicznie
- E-mail
- Zdalnie

Pobierz PDF – Pakiety wsparcia technicznego

Umów się na darmowe konsultacje, a dobierzemy Ci odpowiedni plan: