Slider_techCare_zapytaj-eksperta

Wsparcie telefoniczne TechCare

Wsparcie telefoniczne TechCare  jest naszą markową usługą pomocy technicznej, która obejmuje wszystkie nasze oprogramowanie CAD, CAM i BIM. Wsparcie telefoniczne TechCare można zwiększyć dzięki usługom serwisowym, aby zapewnić dodatkowa pomoc na miejscu. Biuro Obsługi Klientów TechCare oferuje gwarantowany czas odpowiedzi 2 godziny. Centrum pomocy Helpdesk firmy TechCare jest obsługiwane przez doświadczonych inżynierów aplikacji od poniedziałku do piątku w godzinach 9: 00-17: 00 (z wyjątkiem dni świątecznych w Polsce)

Richard Branson Talks Customer Service....courtesy of Forbes

Najważniejsze 12 zasad obsługi klienta
Zapoznaj się z naszym Quizem interaktywnym, aby dowiedzieć się więcej o naszych zaletach.

Wsparcie Telefoniczne TechCare

Updated on 2017-07-27T11:05:33+00:00, by admin.